torsdag den 29. maj 2014

Biotherm Lait Solaire SPF 30

I dag var jeg på stranden og havde denne solcreme med. 




Den er også blevet testet grundigt på tur sydpå i Spanien og jeg vil nok vove den påstand, at det er en af de bedste jeg kan få mine klamme grabber på. Den smelter ind i huden og gør samtidig jobbet godt.

Biotherms solcremer dufter godt - lidt hen ad citrus (passer fint til udseendet) - og er relativt vandfast. Dvs: Er det motherfucking varmt, solrigt og høj UV-tal-dag, så gentag påsmøring, når du kommer op af vandpytten. Er det let overskyet og ikke så varmt, så behøver du ikke tage mere på, før du kan lugte branket kød. Kan derfor anbefales at holde øje med dine skanker og skinker...

Der er både UVA og UVB-faktor i, så du bliver hverken for tidligt gammel eller grillet, hvilket passer fint til den danske sommer, NOGEN har sagt kun behøver faktor 15. Well, når du som jeg har solallergi, er det ikke sådan nogle stemmer du skal lytte til... Faktor 30 it is og den gør jobbet fint. Ellers skal du over i en faktor 50, og den er sgu ikke sjov. Så begynder det at blive pænt ubehageligt at smøre solcreme-sand-blanding ind i huden efter badning.
Godt nok er sand fænomenalt til at få bugt med hård hud - meeeen, der må sgu være grænser. Jeg HAR altså skrubbehandsker til kroppen!

Nårh ja... er der nogen minuser? Well... ikke så vidt jeg ved?!

Det er endda et stort plus, at citronella-wannabe-duften holder insekterne væk!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar