torsdag den 22. maj 2014

Nilens Jord børste nr. 105 - perfekt til mineralmake-up

Jeg var sgu lige ved at skrive "Nielsens Jord" - og det ville have været synd for den Nielsen, der ikke ejede noget jord. Så vi må hellere holde os til "Nilens Jord", der er en lækker, parfumefri serie af bronzepuddere og make-up og deslige... Og altså også børster.


Denne børste har lidt bling-bling på, og det kunne jeg som tøsepige jo ikke stå for - så selvfølgelig skulle jeg føje den til samlingen.
For den skulle bruges til at dekorere mit fjæs med en ny mineralpudder til ansigtet fra Jane Iridale. Jeg har i lang tid været skeptisk overfor det der mineral-sjask til ansigtet, fordi jeg tænkte, at det måtte sætte sig alt for dybt i porerne. Men da min foundation indeholdt alt for meget silikone som jeg fik knopper og bumser og alt muligt af, var jeg nødt til at re-organisere mine holdninger til mineralpudder.
Mere om det i en anden anmeldelse.

Men til mineralpudder skal man bruge en særlig børste, for bruger man en normal børste til rouge, så ligner du jeg ved ikke hvad... Mineralpudder er nemlig ret fast i det - så det skal din pensel også helst være. Nielsens børste(!) gør præcis hvad den skal. Den har stive, strunke hår, som får den helt rigtige mængde pudder på hårene - og påsmøringen går som en leg. Du får ikke for meget pudder på, så du det føles som en grum maske på huden. Når du er færdig er dine hud-imperfektioner skjult på den mest naturlige måde, uden at du føler dig indespærret i dit eget ansigt.
For.. let's face it. The Mask høre hjemme ét sted, og det er i det herrens år 1994 på Jim Carey's ansigt!

Den lille, sorte sag kan blive din for kun 150 kroner :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar